vänskap

heydär! kvällen igår spenderade jag med Nillan, Ricky, Edde, Anks och mig. började kvällen med lite förkrök hemma hos rickardo ute på hans gård, det var mys. men sedan drog grabbarna, så jag och pernilla levde loppan i rickards lägenhet med datorn och buffalo soilder. när grabbarna kom tillbaka drog vi till emma, lite förfest och trevligt folk där! var inte där så länge. vi tittade på ringar för 61852 :- & halsband för 300 :-. HAHAH, det garvade vi åt igår. Kvällen slutade väl i kaos kan man säga. rickard ville bara sova, vi gjorde det ganska svårt för honom. tack och förlåt för sängplats!

åkte hem idag på eftermiddagen någongång, pappa kom och hämtade och släppte av mig isäter. sen jag kom hem har det varit piss bara. varit sjukt ledsen, så nu ska jag ta mig ett bad, sen ska jag nog träffa ylvali och tobias dom får mig nog på bättre humör!

jag måste säga det, hur klyschigt det än låter. MINA VÄNNER ÄR DET BÄSTA JAG HAR!
med kärlek
H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0