vackert

hey där! kom hem för ett litet tag sedan, dagen har varit hur skön som helst. farmor och farfar plockade upp mig här hemma vid halv två tiden, innan det träffade jag pernilla, vi satt i solen och pratade och åt candy! väl i borlänge så åt vi på ett ställe, tre rätters middag, hur gott som helst ! sen åkte vi hem till farmor och farfar en sväng, jag passade på att spela lite gura. sen begav vi oss till kyrkan för att lyssna på någon konsert. åh, det var så vackert. det är nästan så att gåshuden sitter kvar i kroppen än. det var lätt värt det! en fin dag helt enkelt. nu ska jag äta något, sen ska jag möta ylvali, ta en promenix och prata lite i kvällssolen. mysigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0