svettiga fotbolls killar!

hey där! varit hemma frå en shoppingtur med mamma och sofia, köpte en randig klänning, en rosa kofta och så mina efterlängtade galdiatorsandaler! blev inte de från monki, utan ett par från vagabond. helt okej snygga. efter shoppingturen, hämtade vi upp pernilla, drog och kollade på fotboll. willy och edvin spelade, rätt snygga är dom ändå. willy är för er som inte vet min lillebror, edvin är pernillas pojkvän och som en lillebror för mig också kan man säga. härligt med svettiga fotbolls killar, blir lite sugen att börja spela igen, åka iväg på massa cuper och ragga på snygga fotbollshunkar, härliga och gamla tider! ;)
nu mina vänner ska jag ta mig ett fotbad, lusläsa SOLO, äta varma mackor och dricka te.
med kärlek
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0