svar på tal, orsak till din migrän!

hey där! jag lider av migrän och hittade precis en intressant artikel. det står att migränen kan orsakas av väderförändringar, intressant artikel. solbrillorna och tabletterna får nog följa med överallt i sommar! och där ser du pappa.. min pappa och jag pratade tidigare idag i telefon.
pappa - hur mår du?
hanna - jag har jätte ont i huvudet.
pappa - rätt åt dig, beror på att du festade så hårt i helgen.

för det första har jag inte ens festat i helgen, jag har varit ute och träffat folk, knappt luktat på något som innehåller alkohol, så tyvärr käre far, där har du fel. jag tror att det beror på vädret !

läs mer här, http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article2549492.ab

hur som, solade aldrig. tappat bort mitt solkort, så jag lär skaffa ett nytt imorgon. men jag var ute och sprang en vända, trodde att huvudvärken skulle släppa lite, men ack så fel jag hade, dunkade på som aldrig förr. men efter lite mat i magen och inköp av godis så känns det genast mycket bättre!

dags att sova?
tror det, sov sött.
H

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

rösta på Henrik Utmanar på min blogg :) Möter Johnny Depp :O

2008-05-27 @ 00:00:46
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0