självklart så ska det vara så

                                          självklart så ska det vara så
hey där! vaknade för ett bra tag sen, men har duschat, plockat och donat med lite andra saker i några timmar. nu har jag iallafall gjort mig klar för soltimmarna! en as bra bok, skriver mer om den sen. SOLO, vatten i stora lass ( en liten flaska ), en filt, musik och jordgubbar. när jag vaknade i morse iallafall, så gjorde jag en utav mina rutiner, läser aftonbladet på morgonen för att hålla mig lite upptaderad. då såg jag rubriken "naglarna avslöjar om du är sjuk" jag nappar och fastnar alltid för sånt där. och pga att mina naglar är jätte fula, sprickor, gropar och går av hela tiden så tänkte jag kolla om det kanske finns något samband, för de har inte varit så förrut. och så börjar man läsa artikeln och ska bläddra neråt så kommer det upp en text typ - "börja premunera på blabla." alltså, kan de inte åtminstone skriva hela jävla artikeln, jag måste på nått sätt få tag i den där artikeln. för nu har jag målat upp en bild om att jag är allvarlig sjuk.. att jag ska dö inom något år! antar att jag kommer bli mer skrämd om jag läser artikeln. nog om det, hur som, ska lata mig på gräsmattan idag, sofia kommer förbi på hennes lunch och joinar mig i solen, sen kommer kanske lillebroder hem med sina kompisar också. hihi!
ha en bra dag vänner,
med kärlek
H


på bilden: jag och min bästa vän pernilla, som är väääääldigt saknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0