nytt!

nytt!
hey där! bestämde mig för att starta en ny blogg, bara blev så. helgen har varit toppen, vädret har varit kanon, hela falun har kryllat med folk, träffat folk jag inte träffat på huuur länge som helst b.la. erik, fredrik, jessica, johanna, kajsa, jonna osv.  verkligen hur mysigt som helst! dock var det lite trevligare igår än det var idag. avslutade kvällen hos rickard med jonna och fritte, vi kollade på tv, snackade lite skit.. och såklart missade vi sista bussen hem. (bilder från helgen kommer imorgon) jag höll på att bli strandsatt i borlänge, men sen kom min älskade lillebror gåendes, han hade skjuts och jag fick plats och nu är jag hemma, det känns underbart. nu ska jag kura ner mig i soffan med två tjocka duntäcken, tusen kuddar, rabarber och grädd te, och en film.. har inte bestämt mig för vilken ännu. imorgon ska jag upp tidigt, jag ska träffa min kära farmor och farfar, vi ska äta middag och sedan ska vi och kolla på någon tjej som sjunger. det blir nog hur mysigt som helst!
dröm sött,
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0