nackdel med sommar

hey där! varit ute och käkat en god och nyttig lunch med min mamma, hennes vännina och någon journalist. men mamma och hennes väninna "tycker inte om att äta mat i solen" så vi satt inne. när det var strålande sol ute, det kändes inte vidare roligt. men trevligt och gott var det! sedan kom sofia, vi gick hem till mig och la oss på gräsmattan utanför och solade, sen lämnade hon mig, och jag låg kvar där själv. kom precis in, kände att jag behöver ta en paus, lite halvt svimfärdig sådär och det så hiiiimla mycket småkryp, flygmyror, humlor, spindlar allt man kan tänka sig. USCH! hate it. verkligen en nackdel med sommaren, alla dessa äckliga vidriga kryp. håller ni inte med? ska ta något att dricka!
med kärlek.
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0