mammas dag!

åh.. kom på en sak jag måste berätta bara. det är ju mammas dag idag, eller igår, klockan är över tolv, hur som, det är mammas dag vilket jag helt glömt bort. hon är i och för sig inte hemma, MEN, mamma ska väl inte behöva ringa mig.
mamma - hej gumman, hur mår du?
hanna - tja, jag mår bra. själv?
mamma - jo det är bra. går de bra att vara själv?
hanna - ja, när kommer du hem?
mamma - imorgon.
hanna - okej.
mamma - ska du inte säga grattis?
hanna - för vadå, har du vunnit på lotto eller?
mamma - nej.. det är morsdag idag!
hanna - åhfan, grattis mamma. förlåt!

usch vad elak jag känner mig nu. men jag vet att mamma kommer börja läsa min nya blogg när hon kommer hem och upptäcker att jag tagit bort den andra. då kommer hon gripas av panik, för då får hon ingen uppdate om mitt liv. så hon kommer garanterat leta på den här. men mamma, grattis på morsdag. säger man så förresten? hur säger ni? jag älskar iallafall dig.

godnatten
H


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Godnatt!

2008-05-26 @ 00:43:50
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0