kvällspromenad och prat med ylvali!

                                                      kvällspromenad och prat med ylvali!
hey där! pratat i telefon, ätit jordgubbar och pluggat lite engelska med lillebror hunnit fått upp värmen efter min och ylvas ute-sittar-prat-kväll. mötte upp ylva så tog vi en promenad till OK, eftersom att det inte finns några mysiga kvällsfik i denna tragiska stad, så slog vi oss ner på en bänk längre bort, huttrade lite men hunnit prata om en hel massa, kommit fram till att säter nog måste vara den mest tragiska staden i hela sverige och att inte en enda jävel är riktigt lycklig här. och sen har vi kommit fram till att istället för att ångra det man gjort och inte gjort, kan man verkligen lära sig någonting och få ut någonting av det. jag vet, vi är inte först. men vi diskuterade det och en hel andra massa djupa saker. det var mysigt!
nu sitter jag här och undrar hur jag ska få bort spylukten som är i vardagsrummet.. mystiskt. mamma kommer tro att vi har haft världens röjparty här, vilket vi inte har. jag har inte ens varit här.. men ändå är det jag som får städa. även det är riktigt tragiskt.

nu ska jag lyssna på norah jones, dricka te, sen ska jag sova! imorgon har jag en hel del att göra. vi hörs!
bilden ovan bjuder jag och ylva på, från en kanonfest hos hannie i höstas någongång.

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

norah jones :D

2008-05-26 @ 00:24:19
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: johanna

ah, den festen, den hösten! riktigt fin :)

2008-05-28 @ 10:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0