kaffe latte, ipod och en tidning!

heeeey, jag kom på en sak. " ut i solen med er " skrev jag i mitt förra inlägg för några minuter sedan. lätt för er att komma ut i solen när ni går i skolan, arbetar som normala människor. det är nog bara jag som är hemma och drar fötterna efter mig dagarna i ända. men jag kan ju ta det lite kort nudå, jag hade väldigt stor frånvaro sista terminen, väldigt stor var kanske ett snällt ord, jag var borta i princip hela terminen pga olika skäl. jag bestämde iallafall helt själv att det mest rimliga var att gå om, så till hösten börjar jag igen. som en ny människa börjar jag mitt liv som "plugghäst" och går ut ettan med mvg i alla ämnen, vilket jag vet att jag kan! jag är inte korkad, det var bara mycket annat som kom i vägen! (ha!)
solen hade inte kommit fram till våran balkong än, hade bara sol på benen, men det brukar komma vid klockan tolv. så innan dess tänkte jag ladda min ipod med lite ny bra musik, göra en hemmagjord kaffe latte, lätt som en plätt, köpt en ny sån mjölk visp från obh nordica, sen ska jag kila iväg till ICA och införskaffa mig en bra tidning!
adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0