hur länge kan man sova egentligen?

                                            hur länge kan man sova egentligen?
hey där! alltså herregud jag vaknade för någon timme sen. jag somnade kanske vi två tiden inatt, och sov fram tills åtta idag. vaknat till någongång sådär, men har liksom inte tagit mig upp. fick en chock när jag vaknade, mamma var hemma och maten stog på spisen liksom. ja, mamma är hemma. brorsorna hade fixat till henne så hon fick sin morsdag idag istället, köpte lite presenter och så! så hon var glad och tackade när jag vaknade, men fortfarande hade jag ingen aning om för vad.. ha!
det har varit fint väder hela dagen, och jag har totalt missat det, usch vad trött jag blir. så nu ska jag nog kila iväg och sola, pernilla var fullt upptagen med plugg, så jag ska nog traska dit själv och sedan ta en springtur. kan bli skönt. ciao!
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0