grus i ögonen.

hey där! förstår inte varför jag tvingar mig att sitta uppe? jag är så trött så jag kan dö, ungefär så känner jag. ni vet när det känns som man har  fullt med grus i ögonen. men jag har gått och lagt mig så himla tidigt den här helgen tänkte jag säga.. men det har jag ju inte. men i flera veckor har jag gått och lagt mig i tid, och kände att jag ville titta runt lite på lite kläder, hittade en hel massa fint. men nu har jag en dejt med kudden, vi ska ha det så himla mysigt, byta saliv osv. hejs,
H

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

läs min blogg mä!

2008-05-26 @ 09:00:02
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Anonym

Jadu, så det kan bli ibland :/ Men fick ni det bra tillslut iaf?

2008-05-26 @ 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0