fint väääääääääääder!

hey där! i know, väldigt uttjatat att snacka om. men hur fint väder är det inte!?????? åh, det är för härligt. jag ska ta mitt pick och pack och dra till gurre och hänga med rickardo the man där, vi ska sola och svulla. var meningen att jag och ems skulle testa på wayne's i hedemora, MEN, ska besöka min padre idag. och ska med en buss från en helt annan stad, så jag hade aldrig hunnit åkt först till hedemora, sen från hedemora till säter, vidare till borlänge, från borlänge till skogen. så nu fick jag lov att svika ems, FÖRLÅT! padre tyckte det var passande att jag var i gustafs, för han ska hämta/släppa av någon jobbarkompis där. så där har ni förklaringen till varför jag åker till gurre! åh.... oväsentlig information!
vädret är på topp, och jag har definitivt inte tid med det här .
puss rompaa,
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0