tuttar som står rakt ut, knulla skiten ur mig i en buske!

Hey där! förlåt för dålig upptadering, men jag har haft fullt upp senaste dagarna, hur bra och mysigt som helst. igår kväll var jag hos lelle med lite folk, mysdricka (inte jag), skitsnack, naken thobbe, sång och skratt. senare mot natten drog vi ner på samhället och skulle checka läget. jag och ylvali träffade en urban, tjänade in några pengar och fick höra att jag hade " tuttar som stod rakt ut och att han önskade att han vore sexton så att han fick knulla skiten ur mig i en buske " sorry urban, not this time. försök med någon annan! sen kom micke och räddade oss, vi mötte broderstor vid bussen, traskade hem till mig, mös på balkongen sen var det puss och godnatt.

alltså jag förstår mig inte på män alltså. urban, eller vad han nu hette, berättade för oss att han hade fru och två barn. ändå sitter han och raggar på en sextonårig brud, och bara helt öppet berättar hur svinkåt han är och hur mycket han vill ta mig. jag fattar inte grejen? om det inte duger att gå hem och pippa med sin egen fruga, förstår jag inte riktigt varför man är gift. och 34 åriga urban borde inte ragga på sextonåringar, eller vad tycker ni? snusk och tragisk människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0