lunch på liljan med pennan och rickardo.

lunch på liljan med pennan och rickardo.

hey där! vaknade först runt åtta, pernilla ringde och väckte mig. men hon sa att jag skulle sova ett tag till, sen ringde hon vid nio igen, vilket var väldigt tur. för jag skulle möta henne i borlänge vid tio. men jag gick upp, drog på mig ett par shorts och en grå t-shirt (dåligt val, svett.) jag hann iallafall, mötte upp pernilla och vi uträttade ett ärende, sen traskade vi i lite affärer på kp, pernilla letade smycken. sen kom rickard och gjorde oss sällis, med kurrande magar bestämde vi oss för att dra oss in mot staden och sätta oss på någon mysig uteservering och äta lunch. det blev liljan, lunhbuffe, gott men rätt varmt alltså! sen gick vi hem till rickard, drack cola, tuggade tuggummi, fick utbrott och stressade ihjäl oss, eller närmare bestämt rickard! ha, skönt att hann med tåget till huvudstaden, och att han hittade sina brillor som han glömt på liljan! pennan drog sig hem mot sitt, och jag mot mitt. väl hemma har jag myst med bäbis, ätit pannkakor med jordgubbar och grädde - MUMS. sen har jag lirat lite gitarr och sjungit i solen. trevligt! nu ska jag hjälpa pennan med en bokrecension, sen ska jag och pappa bada, sen ska jag sova. min lillebror har avslutning i morgon, och massa som jag känner tar studenten, så imorgon vill hag inte vara trött.
vi hörs senare,
H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0