less.

hey där! länge sedan nu, men vädret har varit alldeles underbart de senaste dagarna och jag har inte haft lust att spendera tiden framför en dator. nej, det gäller att ta vara på de underbara tillfällena! de senaste dagarna har varit helt fantastiska fyllda med skratt, kalas, femkamp, middagar, sol och bad med mina allra bästa bästa käraste vänner! stort tack för det. jag är så himla tacksam och glad för mina vänner, mina riktiga vänner.
bråkat med en utav mina bästa vänner de senaste dagarna också, eller bråkat och bråkat. men det har varit lögner, besvikelser osv hit och dit. och jag orkar inte. hur mycket jag än vill ringa imorgon, träffas och reda ut det. tänker jag inte slicka någons jävla röv, jag har gjort det alldeles för många gånger, och bara mått dåligt av det i längden och känt mig utnyttjad. det ska inte hända igen, jag tänker stå på mig, och inte slicka någons röv, vilket jag ofta har/hade en tendens att göra. nog tjatat om det, alldeles för sentimentalt.
ärligt talat vill jag bara sova, men jag har haft en helt underbar kväll tillsammans med några kära vänner, jennefer bjöd på en otrolig god kycklinggryta, med fetaost sallad och vitlöksbröd. det var huuur gott som helst!
ta väl hand om er
med kärlek
H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0