dämpa dig hanna

dämpa dig hanna
jag och älsklingsbögtb på dalarasten, ett försök att lugna ner oss och vara seriösa! "bögthobbe" är bäst

vaknade upp ganska sent idag, runt elva, messade med ylvali, satte på mig bikinin och traskade dit. där var det massa bra folk, vi mös i poolen, bättrade på brännan, skvätte vatten på varandra och skrattade ur mycket som helst. torun och lina lämnade oss runt tretiden, så jag, tb, ylva och jenkis gick till dalarasten för att fylla våra tomma magar, gott med pizza. men seriöst, överskottsenergi eller så har jag varit övertrött idag.. (antagligen det sistnämnda) varje gång jag har skrattat har jag skrattat så himla högt, jag har haft en oändlig konversation med mig själv idag " nej, fy. dämpa dig hanna och en klapp på kinden " men det hjälpte aldrig och värre blev det på bussresan med tb till borlänge. herregud säger jag bara. men vad fan, som uttrycket säger "ett gott skratt förlänger livet " och skitsamma om folk stör sig.. fast jag borde kanske dämpa mig lite när jag skrattar. avslutade kvällen med anks och rickardo hemma hos rickard, trevligt. dagen har varit kanon, en sak till innan jag ska inleda min dejt med mr. kudde, så måste jag bara säga jag ääääääälskar det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0